Een chauffeurswissel tijdens de rit, mag dat?

Het kan gebeuren dat je tijdens je rit wilt wisselen van chauffeur. Bij BattMobility is dit geen enkel probleem; je moet er enkel voor zorgen dat elke chauffeur bij ons geregistreerd is. Tenzij de reservering op een andere klant moet worden gefactureerd, is annuleren en opnieuw reserveren niet nodig. Normaal gesproken blijft de prijs dezelfde,…

Lees meer

Wat zijn de vrijstellingen bij BattMobility?

BattMobility heeft specifieke vrijstellingen (“franchises” in de volksmond) die variëren afhankelijk van de waarde van het voertuig en de periode van de verzekeringspolis met Allianz: Voor de periode tot 01/01/2024: Voor voertuigen met een factuurwaarde (d.w.z. de werkelijk te betalen prijs die op de factuur staat vermeld, inclusief alle opties en toebehoren en na aftrek…

Lees meer

Hoe ver kan ik met de wagens rijden?

De actieradius van de wagens is afhankelijk van het model én je rijstijl. Check dus voor vertrek zeker de startgids en gebruik de filters in de app. Zo vind je eenvoudig voertuigen die passen bij je plannen. OPGELET: voertuigen als de Renault Kangoo, de Renault ZOE of de Volkswagen e-Up zijn NIET bestemd voor lange…

Lees meer

Hoe kunnen we BattMobility een mail sturen?

Battmobility is steeds bereikbaar per mail. alle vragen over facturen: boekhouding@battmobility.be alle vragen over de vloot en support: fleet@battmobility.be alle vragen over verkoop: sales@battmobility.be alle vragen over verkeersboetes: boetes@battmobility.be alle vragen over buurtwerking en infoavonden: community@battmobility.be alle vragen voor marketing: marketing@battmobility.be

Lees meer

Hoe lang duurt een dag bij BattMobility?

Onze reserveringsdagen duren 24 uur, maar ze beginnen en eindigen om 05:00 uur ’s ochtends. We hebben gemerkt dat deze regeling het beste aansluit bij de levensstijl van de meeste van onze klanten. Op deze manier betaal je slechts voor één dag, zelfs als je na een avondje uit in een andere stad, terugkeert. Vergeet…

Lees meer

Is het inpluggen van de laadkabel verplicht?

JA. Wanneer je een publieke laadplek inneemt (voorbehouden of niet) ben je STEEDS verplicht om de laadkabel aan te sluiten en het laden te starten. OPGELET: Het niet naleven van deze verplichting kan leiden tot een hoge gasboete. De kosten van de penalisatie zijn altijd voor de gebruiker.

Lees meer

Kan ik boodschappen doen met BattMobility?

Voor korte ritten biedt BattMobility auto’s aan die per uur kunnen worden gehuurd. Binnen deze categorie vallen onder andere een Renault ZOE, een Volkswagen e-UP, een Renault Kangoo ZE en een Peugeot e-208. Het maximale bedrag dat in rekening kan worden gebracht, is het dagtarief. Dus, als je de auto zo lang gebruikt dat de…

Lees meer

Hoe sluit ik de wagen tijdens mijn reservatie?

Tijdens de reservering doe je dit gewoon met de autosleutel, die je in je handschoenenkastje vindt. Deze sleutel neem je dan ook mee als je de auto verlaat. Opgelet! Tijdens je reservatie sluit je de auto niet met de app. Je sluit de auto enkel met de app aan het einde van je reservatie.  

Lees meer

Oeps! De auto is gestolen. Wat nu?

Geen paniek. Je hoopt natuurlijk dat de wagen nooit gestolen wordt, maar er lopen heel wat sloebers rond. Adem diep in en uit, bel de politie en breng ons op de hoogte. Je kan de diefstal aan ons melden via de BattMobility-app of via de helpdesk (09/2333444). Wij vinden de auto terug met ons Battass…

Lees meer

Wie onderhoudt de wagens?

BattMobility neemt het technisch onderhoud voor haar rekening. Op vaste tijdstippen wordt het wagenpark gecontroleerd en onderhouden. Laat de auto achter zoals je hem als volgende gebruiker zou willen vinden. Stofzuigen en kuisen mag je zeker ook zelf doen. Zo zorgen we voor elkaar. Zelf een probleem aan de wagen opgemerkt? Meld het via de…

Lees meer