Is het inpluggen van de laadkabel altijd verplicht?

Wanneer je een publieke laadplek inneemt (voorbehouden of niet) ben je STEEDS verplicht om de laadkabel aan te sluiten en het laden te starten. OPGELET: Het niet naleven van deze verplichting kan leiden tot een hoge gasboete. De kosten van de penalisatie zijn altijd voor de gebruiker.

Lees meer

Kan ik boodschappen doen met BattMobility?

Voor kleine ritten (oud model Renault ZOE, Volkswagen e-UP, Renault Kangoo ZE en  de Peugeot e-208) kun je bij BattMobility gebruik maken van het uurtarief. Deze worden per uur geboekt. Op deze wagens geldt ook een last-minute optie wanneer de wagen in de komen de 24u niet gereserveerd is. Komt het aantal uren boven de…

Lees meer

Oeps! De auto is gestolen.

Je hoopt natuurlijk dat de wagen nooit gestolen wordt, maar er lopen heel wat sloebers rond. Adem diep in en uit. Bel de politie, breng ons op de hoogte en wij vinden de auto terug met ons Battass GPS-systeem.

Lees meer

Wie zorgt voor het onderhoud van de wagens?

Onderhoud van de wagens BattMobility neemt het technisch onderhoud voor haar rekening. Op vaste tijdstippen wordt het wagenpark gecontroleerd en onderhouden. Stofzuigen en kuisen mag je zeker ook zelf doen. Zo zorgen we voor elkaar. Laat de auto achter zoals de volgende gebruiker hem wil vinden. Zelf een mankement opgemerkt? Meld het via de BattMobility-app of…

Lees meer

Er is een conflict

Een auto delen is niet altijd eenvoudig. Dat geven we toe. Net daarom zet BattMobility in op lokale communities en wijken. Je kent elkaar en je kunt elkaar helpen. In sommige gevallen blijkt één auto niet genoeg voor je straat. Geen probleem! Binnen 30 dagen plaatsen we een extra wagen. Zo is iedereen nog steeds bediend.

Lees meer

Hoe laad ik mijn auto op?

Je zoekt een laadpaal via Plugsurfing, haalt de laadkabel uit de koffer en opent de laadklep van de auto met je sleutel. De gekleurde stekker gaat in de auto, de andere in de paal. Je activeert de paal met de laadbadge aan jouw sleutel en wacht tot de laadsessie is gestart.

Lees meer

Help! Iets laten liggen in de auto

Iets laten liggen in de auto:  verloren voorwerpen Indien de auto nog niet opnieuw gereserveerd is, kan je die reserveren voor een korte periode en je spullen uit de wagen halen. Vermeld bij je reservering waar het om gaat, we factureren de rit dan niet. Wanneer de auto wel is gereserveerd, bel dan de klantendienst en wij…

Lees meer