Kan ik boodschappen doen met BattMobility?
Voor kleine ritten (oud model Renault ZOE, Volkswagen e-UP, Renault Kangoo ZE en de Peugeot e-208) kun je bij BattMobility gebruik maken van het uurtarief. Deze worden per uur geboekt. Op deze wagens geldt ook een last-minute optie wanneer de wagen in de komen de 24u niet gereserveerd is. Komt het aantal uren boven de…
Read MoreHoe sluit ik de wagen tijdens mijn reservatie?
Gewoon met de autosleutel (in je handschoenenkastje) die je dan ook met je meeneemt. Je sluit de auto enkel met de app op het einde van je reservatie.
Read MoreOeps! De auto is gestolen.
Je hoopt natuurlijk dat de wagen nooit gestolen wordt, maar er lopen heel wat sloebers rond. Adem diep in en uit. Bel de politie, breng ons op de hoogte en wij vinden de auto terug met ons Battass GPS-systeem.
Read MoreWie zorgt voor het onderhoud van de wagens?
Onderhoud van de wagens BattMobility neemt het technisch onderhoud voor haar rekening. Op vaste tijdstippen wordt het wagenpark gecontroleerd en onderhouden. Stofzuigen en kuisen mag je zeker ook zelf doen. Zo zorgen we voor elkaar. Laat de auto achter zoals de volgende gebruiker hem wil vinden. Zelf een mankement opgemerkt? Meld het via de BattMobility-app of…
Read MoreEr is een conflict
Een auto delen is niet altijd eenvoudig. Dat geven we toe. Net daarom zet BattMobility in op lokale communities en wijken. Je kent elkaar en je kunt elkaar helpen. In sommige gevallen blijkt één auto niet genoeg voor je straat. Geen probleem! Binnen 30 dagen plaatsen we een extra wagen. Zo is iedereen nog steeds bediend.
Read MoreHoe laad ik mijn auto op?
Je zoekt een laadpaal via Plugsurfing, haalt de laadkabel uit de koffer en opent de laadklep van de auto met je sleutel. De gekleurde stekker gaat in de auto, de andere in de paal. Je activeert de paal met de laadbadge aan jouw sleutel en wacht tot de laadsessie is gestart.
Read MoreHelp! Iets laten liggen in de auto
Iets laten liggen in de auto: verloren voorwerpen Indien de auto nog niet opnieuw gereserveerd is, kan je die reserveren voor een korte periode en je spullen uit de wagen halen. Vermeld bij je reservering waar het om gaat, we factureren de rit dan niet. Wanneer de auto wel is gereserveerd, bel dan de klantendienst en wij…
Read MoreMag ik naar het buitenland (reizen)?
Ja hoor. Binnen de Schengenlanden kan je je vrij bewegen met je wagen van BattMobility. Deze landen zijn ook uitgerust met voldoende laadpalen. Bon voyage!
Read MoreMag mijn zoon of dochter ook met een Batt wagen rijden?
Uiteraard! BattMobility staat open voor iedereen vanaf 18 jaar die over een rijbewijs beschikt. Je zoon of dochter moet wel aangemeld zijn bij BattMobility en dient ook bij jou gedomicilieerd te zijn.
Read MoreIk heb een ongeval of pech. Wat nu?
Geen zorgen, het gebeurt bij de besten. In geval van een ongeval staat een Wegenhulp steeds paraat. Zij herstellen of takelen de wagen (indien nodig), regelen de papieren van de verzekering en brengen je thuis. Vervangwagen bij een ongeval BattMobility zorgt onmiddellijk voor een vervangwagen. In geval van een klein defect meldt u dat aan ons,…
Read More