Hoe werkt dit voor mij als BattMax.Lease klant?

Beschikbaarheid van mijn wagen beheren

Als BattMaxx klant beheer je zelf de beschikbaarheid van je wagen voor andere gebruikers. Dit doe je via het menu “Voertuigen”. Selecteer hier de wagen die je wilt beheren, en ga naar de tab “Beschikbaarheid”.

Is je wagen standaard “niet beschikbaar” voor andere gebruikers en wil je je wagen beschikbaar stellen, dan voeg je een beschikbaarheid toe aan de kalender van je wagen. Dit kan zowel eenmalig als recurrent toegevoegd worden. Nadien kan je deze beschikbare slots ook nog aanpassen of verwijderen, zolang er geen boekingen zijn.

Is je wagen standaard “beschikbaar” voor andere gebruikers, dan kan je voor eigen gebruik geblokkeerde tijdstippen inplannen. Ook dit kan zowel eenmalig als recurrent. Uiteraard heb je ook steeds toegang tot alle andere voertuigen van de BattMobility vloot.

Zie Demo Beschikbaarheid van mijn wagen beheren

Zelf mijn wagen gebruiken

Is je wagen “niet beschikbaar” voor andere gebruikers, dan is je wagen enkel beschikbaar voor “privaat gebruik”. Om dan toch via de app de wagen te kunnen ontgrendelen en/of vergrendelen, zal je het menu “Reservaties” steeds de mogelijkheid zien om je wagen, tijdens privaat gebruik, te openen of te sluiten, nadat je de sleuteldetector in de sleutelhouder hebt geschoven. Zo maak je overdracht tussen privaat gebruik en gebruik door andere leden van de BattFamilie mogelijk.

Zie Demo Eigen wagen gebruiken als BattMaxx

BattMobility NV - Maatschappelijke zetel Muinkkaai 53, 9000 Gent - RPR Gent BTW 0697.709.023 - BELFIUS BE53 0689 4223 1553