De batterij is bijna plat. Wat nu?

Geen paniek! Met ongeveer 30.000 laadpunten is België uitstekend uitgerust voor het opladen van je elektrische voertuig, en dit aantal blijft stijgen. Actuele informatie over de beschikbare laadpalen vind je in apps zoals ChargeMap of PlugSurfing. Ook verschillende mobiliteitsapps zoals TomTom kunnen je een actueel overzicht geven van de beschikbare laadpalen. De volledige lijst van…

Lees meer

Wat is het bereik van een elektrische wagen?

Bij elektrisch rijden is dit erg afhankelijk van het model van je wagen, je rijstijl, het gebruik van airco of verwarming, de wegcondities en het weer. Check gerust eens onze website waarop een overzicht staat van het geschatte bereik van onze voertuigen. Per wagentype hebben we bovendien een wagenfiche die je helder uitlegt hoe ver…

Lees meer

Wat kan ik doen als de laadkabel vast zit?

Via de QR-code in de wagen vind je in de handleiding een video met uitleg over hoe je de laadkabel kunt ontkoppelen. Als het je niet lukt om de laadkabel te ontkoppelen, bel je best naar het storingsnummer op de laadpaal. De laadpaalprovider kan de laadpaal eenvoudig resetten waardoor de kabel loskomt. Als je vertrekt,…

Lees meer

Kunnen alle wagens gereserveerd zijn?

Is jouw gebruikelijke wagen in je buurt bezet op het moment dat jij die ook wenst te gebruiken, dan kun je steeds een andere wagen boeken uit de vloot. Via de app zie je alle beschikbare voertuigen voor jouw reismoment. Hoe vroeger je reserveert, hoe zekerder je bent dat je het voertuig kunt gebruiken. Als…

Lees meer

Hoe reserveer ik een voertuig?

Zodra je het volledige registratieproces hebt doorlopen, ontvang je een bestelbon. Na betaling van de bestelbon ontvang je via mail je logingegevens om toegang te krijgen tot onze BattMobility-app. Stap 1: Reserveer je rit via de app In de app vind je een overzicht van alle beschikbare voertuigen binnen jouw abonnementsformule. Kies het gewenste voertuig…

Lees meer