Zijn snelladers duurder?

Ja, let op, dit is zeker het geval. Het gebruik van snelladers brengt, afhankelijk van de aanbieder, extra kosten met zich mee. Laden via snelladers kan zelfs tot het dubbele van de kosten van een gewone laadpaal bedragen. Deze extra kosten, alles boven de 30 cent per kWh, worden apart vermeld op je factuur. Snelladers…

Lees meer

Zit alles inbegrepen in de prijs?

De prijs van je rit wordt bepaald door de dagprijs (basis of voordeelprijs) plus de afgelegde kilometers. Deze prijs omvat je verzekering, het laden (met uitzondering van snelladen), en toegang tot de volledige Batt-vloot en -gemeenschap.  Met de laadkaart heb je bovendien toegang tot meer dan 250.000 laadpunten, waaronder Allego, BlueCorner, Total Energies, en bijna…

Lees meer

Zijn andere deelautobedrijven soms goedkoper?

Bij BattMobility maken wij ons sterk dat wij in 99% van de gevallen goedkoper zijn dan andere deelautobedrijven. Onze dagtarieven maken BattMobility vaak voordeliger voor langere ritten, maar voor zeer korte trajecten kunnen andere organisaties soms goedkoper zijn omdat ze per uur factureren.  Toch biedt ook BattMobility flexibiliteit door bepaalde auto’s per uur beschikbaar te…

Lees meer

Waarom is BattMobility de goedkoopste?

Bij BattMobility hebben we een prijsbeleid dat gebaseerd is op een vaste prijs per dag of per uur, samen met een kilometervergoeding. Onze dagtarieven lopen vanaf het moment van reservering tot het sluiten van de auto met de app, waardoor je geen stress hebt over het terugbrengen van de wagen binnen een strikt tijdsbestek. In…

Lees meer

Kan ik boodschappen doen met BattMobility?

Voor korte ritten biedt BattMobility auto’s aan die per uur kunnen worden gehuurd. Binnen deze categorie vallen onder andere een Renault ZOE, een Volkswagen e-UP, een Renault Kangoo ZE en een Peugeot e-208. Het maximale bedrag dat in rekening kan worden gebracht, is het dagtarief. Dus, als je de auto zo lang gebruikt dat de…

Lees meer