Kan ik veranderen van formule?
Veranderen of upgraden kan eenvoudig Ja, het veranderen of ‘upgraden’ van je abonnement is eenvoudig. Neem zeker contact met ons op via onze helpdesk. We zullen je situatie bekijken en bespreken welke formule het beste past bij jouw behoeften. Als je beslist om te veranderen van formule, regelen wij vervolgens alles voor jou, zodat de…
Lees meerHoe verander ik mijn betalingsgegevens?
Als je betalingsgegevens moet wijzigen, bijvoorbeeld omdat je rekeningnummer, adres of ondernemersnummer is veranderd, neem dan contact op met onze helpdesk. We helpen je graag verder met het bijwerken van je gegevens.
Lees meerHoe kan ik mijn factuur betalen?
Je kunt betalen via overschrijving naar het rekeningnummer BE53 0689 4223 1553 (Belfius). Daarnaast is ook domiciliëring mogelijk. Je kunt deze instellen bij aanvraag of bij ontvangst van je factuur. Heb je nog vragen? Neem dan zeker contact met ons op.
Lees meerHoe verloopt mijn maandelijkse afrekening?
Als klant bij BattMobility ontvang je maandelijks een factuur waarop de afrekening van de afgelopen maand wordt weergegeven. Als BattFun-gebruiker ontvang je een factuur met een overzicht van het totale aantal gereden dagen, uren en kilometers. De ritten worden tegen het basistarief in rekening gebracht. Als BattFan-gebruiker betaal je maandelijks een vast bedrag. Alle ritten…
Lees meerBetaal ik steeds voor de hele dag?
Wanneer je een auto voor een dag huurt, betaal je inderdaad de volledige dagprijs. Als je echter niet van plan bent om de auto de hele dag te gebruiken, kun je ook kiezen voor een wagen die per uur kan worden gereserveerd. Voor kortere ritten hanteren wij een uurtarief. Deze tarieven zijn hier te vinden. …
Lees meerMoet ik een waarborg betalen?
Bij BattMobility betaal je geen waarborg, maar een financieringsbijdrage. Er zijn twee mogelijke modules wat betreft de financieringsbijdrage Om toegang te krijgen tot onze standaardvloot vragen wij een bijdrage van 275 euro. Indien je toegang wilt tot onze luxe vloot, met modellen zoals Tesla, I-Pace, Polestar, enzovoort, vragen wij een bijdrage van 500 euro. Wanneer…
Lees meerHoeveel bedraagt de instapkost?
Bij BattMobility hanteren we geen instapkosten. Je betaalt alleen voor de ritten die je maakt of een maandelijks bedrag, afhankelijk van de gekozen formule. Wil je meer weten over onze verschillende formules? Alle informatie hierover is te vinden op onze website. De formules voor werkgevers, bedrijven en zelfstandigen worden daar apart toegelicht.
Lees meerWat zit inbegrepen in de prijs?
Alles. All omnium verzekering, gewone laadbeurten aan alle palen* in Europa (in de kilometerprijs), pechverhelping, toegang tot de deelcommunity, rijplezier, je ecologisch geweten enzovoort. Wij vragen geen instapkosten. * met de laadkaart heb je toegang tot meer dan 250.000 laadpunten. Uiteraard kun je ook terecht bij de meest gekende Vlaamse aanbieders (Total Energies, BlueCorner, Allego,…
Lees meerHoeveel zal ik betalen?
Hoeveel zal ik uiteindelijk betalen? De berekening van de prijzen gebeurt op basis van dagprijzen voor het voortuig en de gereden kilometers (km-prijzen). Onze prijzen per wagen vind je hier terug. Deel je binnen een kalenderdag een wagen met een andere gebruiker, dan deel je ook de dagprijs. Wij vermelden steeds de prijzen inclusief btw, verzekering,…
Lees meerWat als ik een maand meer of minder rijd?
Rijd je minder dan je maandbudget? Geen zorgen. Je kan jouw overgebleven krediet van die maand overdragen naar de volgende maand. Zo kan je bijvoorbeeld sparen om met een van onze wagens op vakantie te gaan. Gebruik je meer? Dan betaal je het extra verbruik van die maand aan het basistarief. Overweeg om je engagement…
Lees meer