Wat bij schade aan de wagen?

Via de “Self Check in” en “Self Check out” in de app, kan je schade voor of na gebruik melden door foto’s en een omschrijving van de schade toe te voegen. Is er al schade gemeld door een vorige gebruiker, dan krijg je dit ook meteen te zien.

Lees meer

Waar staat de wagen? Wat als ik de wagen niet kan vinden?

Waar staat de wagen? Je kunt eender wanneer je wagen lokaliseren via de app. Je kunt best je scherm in de app even refreshen, zo ben je zeker van de live locatie. Voor je reservatie krijg je zelf een wandelroute richting de geparkeerde wagen. Zo vind je de wagen in een mum van tijd!

Lees meer

Heb ik een sleutel nodig?

Neen hoor, de app is meteen jouw sleutel. Ga naar je reservatie in de BattMobility app. Klik op ‘Begin het voertuig te gebruiken’. Swipe naar rechts om te ontgrendelen. Je wagen opent binnen 15 seconden. Hetzelfde doe je bij het einde van het gebruik. Ga naar je reservatie. Klik op ‘Stop het voertuig te gebruiken’.…

Lees meer

Hoe werkt dit voor mij als BattMax.Lease klant?

Beschikbaarheid van mijn wagen beheren Als BattMaxx klant beheer je zelf de beschikbaarheid van je wagen voor andere gebruikers. Dit doe je via het menu “Voertuigen”. Selecteer hier de wagen die je wilt beheren, en ga naar de tab “Beschikbaarheid”. Is je wagen standaard “niet beschikbaar” voor andere gebruikers en wil je je wagen beschikbaar…

Lees meer

Hoe reserveer ik een elektrische wagen?

In de app vind je een overzicht van alle BattMobiel voertuigen en hun locatie. Om te reserveren heb je volgende opties: Reserveer een elektrische wagen en rij Heb je onmiddellijk een wagen nodig, dan vind je via “Reserveer & Rij!” ineens een overzicht van de voertuigen die op dit moment beschikbaar zijn in jouw buurt.…

Lees meer

Hoe download ik de app?

Eens je geregistreerd bent bij BattMobility krijg je van ons een mailtje om uw account te activeren door een paswoord in te stellen. Ben je klaar, dan download je de app via:  

Lees meer

De batterij is plat. Wat nu?

De Batterij is plat? Geen zorgen, met meer dan 16.000 laadpunten is Vlaanderen uitstekend uitgerust voor elektrische voertuigen. De volledige lijst van laadpunten vind je hier. Indien je onderweg toch zonder elektriciteit zit, bel dan onze pechverhelping VAB via 078/222.222 en laat ons weten via de helpdesk.

Lees meer