Is het inpluggen van de laadkabel verplicht?

JA. Wanneer je een publieke laadplek inneemt (voorbehouden of niet) ben je STEEDS verplicht om de laadkabel aan te sluiten en het laden te starten. OPGELET: Het niet naleven van deze verplichting kan leiden tot een hoge gasboete. De kosten van de penalisatie zijn altijd voor de gebruiker.

Lees meer

Kan de Peugeot e-208 snelladen?

Je kan de Peugeot e-208 snelladen met een snelheid van 471 km/u. Dat doe je doormiddel van een CCS Combo 2 aansluiting. Dit duurt ongeveer 31 minuten. Thuis laden kan ook met een maximale snelheid van 83 km/u. Dan is je auto binnen 4 uur en 33 minuten vol.

Lees meer

De wagen stoppen

1. Zet de versnellingshendel in stand P 2. Schakel de handrem in 3. Klap de spiegels in door op de knop te drukken 4. Sluit de wagen met de BattMobility App

Lees meer

Wie koopt of leaset de wagen bij de VME of projectontwikkelaar? 3 mogelijkheden.

Zet een deelwagen in je bouwproject Als projectontwikkelaar kunt u de aantrekkelijke leaseformule van BattMobility volwaardig integreren in uw vastgoedaanbod. Zo kun je autodelen organiseren in je bouwproject. De VME of individuele koper kan een of meerdere elektrische wagens leasen bij Batt. Wie koopt of leaset de wagen? MOGELIJKHEID 1 De VME of projectontwikkelaar leaset…

Lees meer

Wat kan BattMobility beteken voor mijn bouwproject?

BattMobility Biedt kwalitatieve elektrische leasewagens aan in je bouwproject Een Model voor ieders budget en smaak Toegankelijk voor alle bewoners Toegang tot de andere voertuigen in onze vloot installatie en beheer laadpalen Handige app voor reservaties en sleutel De scherpste prijs Wij denken met u mee

Lees meer

Waarom is BattMobility een goede partner voor projectontwikkelaars?

Ruimtelijke planning en mobiliteit zijn niet meer weg te denken uit de stad van de toekomst. De geringe ruimte moeten we zo duurzaam en ecologisch mogelijk proberen te benutten, ook wanneer het gaat over parkeerplaatsen en wagenbezit.  Voor projectontwikkelaars en VME’s BattMobility is de ideale partner voor iedere projectontwikkelaar. Samen werken we mobiliteitsoplossingen uit die…

Lees meer

Hoeveel bedraagt de financieringsbijdrage?

Bij BattMobility betaal je enkel wat je gebruikt en dus geen abonnementskosten. Wel betaal je een financieringsbijdrage, afhankelijk van de gekozen formule. Een kleine financieringsbijdrage voor een grote vloot! De basisfinancieringsbijdrage bedraagt 275 euro in BattFun en BattFan. Maak je ook gebruik van de luxewagens in de vloot, dan betaal je 475 euro (BattFanPlus). Meer…

Lees meer

Zijn snelladers duurder?

Ja, let op, dit is zeker het geval. Het gebruik van snelladers brengt, afhankelijk van de aanbieder, extra kosten met zich mee. Laden via snelladers kan zelfs tot het dubbele van de kosten van een gewone laadpaal bedragen. Deze extra kosten, alles boven de 30 cent per kWh, worden apart vermeld op je factuur. Snelladers…

Lees meer

Zit alles inbegrepen in de prijs?

De prijs van je rit wordt bepaald door de dagprijs (basis of voordeelprijs) plus de afgelegde kilometers. Deze prijs omvat je verzekering, het laden (met uitzondering van snelladen), en toegang tot de volledige Batt-vloot en -gemeenschap.  Met de laadkaart heb je bovendien toegang tot meer dan 250.000 laadpunten, waaronder Allego, BlueCorner, Total Energies, en bijna…

Lees meer

Zijn andere deelautobedrijven soms goedkoper?

Bij BattMobility maken wij ons sterk dat wij in 99% van de gevallen goedkoper zijn dan andere deelautobedrijven. Onze dagtarieven maken BattMobility vaak voordeliger voor langere ritten, maar voor zeer korte trajecten kunnen andere organisaties soms goedkoper zijn omdat ze per uur factureren.  Toch biedt ook BattMobility flexibiliteit door bepaalde auto’s per uur beschikbaar te…

Lees meer